2022: Sonderpublikation II
Recent Submissions
- ReviewPhilipp Stoellger (Hg.): Figuration des Menschen: Studien zur MedienanthropologieMastelic Munoz, Jannis (2022) , S. 1-2
- ReviewMarc Singer: Breaking the Frames: Populism and Prestige in Comics StudiesHenderson, Constanze (2022) , S. 11-12
- ReviewTal Morse: The Mourning News: Reporting Violent Death in a Global AgeHöning, Laurin (2022) , S. 13-14
- Review
- ReviewMariama Diagne: Schweres Schweben: Qualitäten der gravitas in Pina Bauschs Orpheus und EurydikePluer, Alexa van (2022) , S. 17-18
- ReviewEvelyn Annuß: Volksschule des Theaters: Nationalsozialistische MassenspieleHöning, Laurin (2022) , S. 19-20
- ReviewNicholas Godfrey: The Limits of Auteurism: Case Studies in the Critically Constructed New HollywoodMastelic Munoz, Jannis (2022) , S. 21-22
- Review
- ReviewYvonne Augustin: Clownsmaske im Film: Wie Maskierungen kulturelle Ängste enthüllenEvers, Victoria (2022) , S. 25-26
- ReviewKatherine Groo: Bad Film Histories: Ethnography and the Early ArchiveHeep, Julia (2022) , S. 27-28
- ReviewMarÃa Elena de las Carreras, Jan-Christopher Horak (Hg.): Hollywood Goes Latin: Spanish-Language Cinema in Los AngelesGarbers, Frida (2022) , S. 29-30
- ReviewWade Rowland: Morality by Design: Technology’s Challenge to Human ValuesDo van, Anh (2022) , S. 3-4
- ReviewDavid Huckvale: Dirk Bogarde: Matinee Idol, Art House StarGruben, Lillian (2022) , S. 31-32
- ReviewHans-Michael Bock: Filmpionier und Mogul: Das Imperium des Joe MayEdel, Emilia (2022) , S. 33-34
- ReviewGrit Lemke: Unter hohen Himmeln. Das Universum Volker Koepp: Gespräche und ReflexionenSüshardt, Katrin (2022) , S. 35-36
- ReviewKris Fallon: Where Truth Lies: Digital Culture and Media after 9/11Sondermann, Laurin (2022) , S. 37-38
- Review
- ReviewChristoph Hust (Hg.): Digitale Spiele: Interdisziplinäre Perspektiven zu Diskursfeldern, Inszenierung und MusikKnieling, Marco (2022) , S. 45-46