#192 Debatte um The Last of Us Part II, Digitale Spiele und historisches Lernen
Abstract
Description
Preferred Citation
BibTex
Simond, Stefan Heinrich; Klös, Tobias; Siegmund, Ramin: #192 Debatte um The Last of Us Part II, Digitale Spiele und historisches Lernen. (2020-05-31). Marburg (Pixeldiskurs, 192). DOI: http://dx.doi.org/10.25969/mediarep/17027.
@MISC{Simond2020-05-31,
author = {Simond, Stefan Heinrich and Klös, Tobias and Siegmund, Ramin},
title = {#192 Debatte um The Last of Us Part II, Digitale Spiele und historisches Lernen},
year = 2020-05-31,
doi = "\url{http://dx.doi.org/10.25969/mediarep/17027}",
volume = 192,
address = {Marburg},
}
author = {Simond, Stefan Heinrich and Klös, Tobias and Siegmund, Ramin},
title = {#192 Debatte um The Last of Us Part II, Digitale Spiele und historisches Lernen},
year = 2020-05-31,
doi = "\url{http://dx.doi.org/10.25969/mediarep/17027}",
volume = 192,
address = {Marburg},
}
As long as there is no further specification, the item is under the following license: Creative Commons - Namensnennung - Weitergabe unter gleichen Bedingungen