Review:
Sarah Hadda: Der Schnitt als Denkfigur im Surrealismus: Max Ernst, Man Ray, Luis Buñuel und Salvador Dalí

Author(s): Flömer, Florian

Abstract

Reviewed Publication:

Reviewed Publication:


Download icon

Published in:

Preferred Citation
BibTex
Flömer, Florian: Sarah Hadda: Der Schnitt als Denkfigur im Surrealismus: Max Ernst, Man Ray, Luis Buñuel und Salvador Dalí. In: MEDIENwissenschaft: Rezensionen | Reviews, Jg. 36 (2019), Nr. 4, S. 393-395. DOI: 10.25969/mediarep/13054.
@ARTICLE{Flömer2019,
 author = {Flömer, Florian},
 title = {Sarah Hadda: Der Schnitt als Denkfigur im Surrealismus: Max Ernst, Man Ray, Luis Buñuel und Salvador Dalí},
 year = 2019,
 doi = {10.25969/mediarep/13054},
 volume = 36,
 address = {Marburg},
 journal = {MEDIENwissenschaft: Rezensionen | Reviews},
 number = 4,
 pages = {393--395},
}
license icon

As long as there is no further specification, the item is under the following license: Creative Commons - Namensnennung